Wykształcenie psychologiczne zdobyłam na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. Jestem certyfikowanym Trenerem TUS I i II stopnia (Trening Umiejętności Społecznych). Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu, które stanowią dla mnie fundament do łączenia podejścia psychologicznego z kreatywnymi metodami wsparcia, takimi jak elementy arteterapii. Od maja 2025 rozpoczynam pracę w roli psychologa w Instytucie Dobrej Edukacji.
Doświadczenie i kwalifikacje
Jako psycholog i Trener Umiejętności Społecznych wspieram dzieci, młodzież i dorosłych w rozwijaniu kompetencji emocjonalnych, budowaniu wartościowych relacji z innymi i kształtowaniu poczucia własnej wartości.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam zarówno w pracy z dziećmi, młodzieżą, jak i z ich rodzinami. W Szpitalu Dziecięcym Polanki w Gdańsku udzielałam wsparcia psychologicznego dzieciom zmagającym się z trudnościami zdrowotnymi oraz ich opiekunom. Prowadziłam wywiady psychologiczne, wstępne diagnozy emocjonalne oraz współpracowałam z zespołem specjalistów, analizując wyniki badań i dokumentację medyczną. Ważnym aspektem mojej pracy była również psychoedukacja – wspieranie rodziców w radzeniu sobie ze stresem i lepszym rozumieniu emocjonalnych potrzeb ich dzieci. Doświadczenie w pracy indywidualnej zdobywałam także jako tutor w projekcie Akademia Przyszłości realizowanym przez Stowarzyszenie Wiosna, gdzie wspierałam emocjonalnie dziecko z Domu Dziecka. Pomagałam w rozwijaniu jego umiejętności społecznych, wzmacnianiu poczucia własnej wartości oraz tworzyłam indywidualny program wspierający rozwój, dostosowany do jego potrzeb i możliwości.
Interesuję się podejściami opartymi na akceptacji i zaangażowaniu (ACT), mindfulness oraz wykorzystaniem sztuki w oddziaływaniach psychologicznych (arteterapia). Duży nacisk kładę na budowanie relacji opartej na zaufaniu i współpracy, ponieważ wierzę, że są to fundamenty skutecznego wsparcia. W pracy koncentruję się na emocjach, potrzebach i relacjach z otoczeniem, wspierając rozwój zdrowych nawyków oraz umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Uczestniczę w superwizjach, aby zapewniać swoim pacjentom wsparcie na najwyższym poziomie.
Obszary pracy
- Rozwijanie umiejętności społecznych – prowadzenie treningów TUS dla dzieci, młodzieży i dorosłych; rozwijanie kompetencji w zakresie komunikacji, asertywności, współpracy, samowiedzy, samoświadomości oraz umiejętności radzenia sobie w relacjach
- Kształtowanie poczucia własnej wartości – pomoc w budowaniu zdrowej samooceny i wzmacnianiu pewności siebie
- Regulacja emocji – wsparcie w rozpoznawaniu, wyrażaniu i przeżywaniu emocji w sposób konstruktywny
- Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi – pomoc w redukowaniu stresu oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów